۲۴ مدل دمپایی طبی زنانه ساده + روفرشی (Model 1403)

آنچه در این مقاله می خوانید...

مزایا استفاده از دمپایی طبی روفرشیعکس دمپایی طبی زنانه جدیدخرید دمپایی طبی اصل ایرانیدمپایی زنانه طبی ساده و شیک مدل رویااستقرار تولیدی های دمپایی طبی کجاست؟قیمت دمپایی طبی زنانه با چرم طبیعی
دمپایی طبی زنانه

دمپایی طبی زنانه

۲۴ مدل دمپایی طبی زنانه ساده + روفرشی (Model 1403) یکی از فراورده های تولیدی های کفش می باشد که امروزه با تغییراتی در ظاهر این محصول به عنوان دمپایی روفرشی نیز کاربرد دارد برای دیدن این زیبا عکس محصولات را خدمت شما عرضه می کنیم.

دمپایی طبی زنانه

مزایا استفاده از دمپایی طبی روفرشی

وجود درد در بدن زندگی را به کام انسان تلخ و سخت می کند و این درد اگر مربوط به مفاصل، کمر و پا که دائم در معرض بهره گیری از این عضو هستیم پیش آید معضل بد تری می باشد . یکی از مزایا استفاده از دمپایی طبی روفرشی کاهش این ناملایمات است. این نوع دمپایی با پر کردن گودی کف پا و ایجاد سطح مناسب برای قرارگیری پا روی زمین از ایجاد عارضه های مربوط به کمر و زانو جلوگیری میکند.

در این عصر فروش بالای دمپایی طبی زنانه از دلایل تنوع در این کالا می باشد که سود کلانی را برای تولیدی ها و فروشگاه ها دارد.

دمپایی طبی زنانه

عکس دمپایی طبی زنانه جدید

اگر دقت کرده باشید طبق عکس دمپایی طبی زنانه جدید تولیدی ها از نقش و نگار شکیل و لطیفی ساخته شده که تمام این ها از وسایل خاصی بهره گرفته اند.همچنین دمپایی های طبی به طور عرف زیره ی سفتی دارند و کفی ان ها چند سانتی متر ارتفاع دارد و این موجب شده که دمپایی با قوس کف پا هماهنگی پیدا کند.

ما برای راحتی کار شما تصویر چند نمونه از دمپایی طبی زنانه و مردانه مانند مژگانه، برند، چیچک را در اختیار شما قرار می دهیم. در ادامه با ما همراه باشید

دمپایی طبی زنانه

خرید دمپایی طبی اصل ایرانی

به طور قطع خرید دمپایی زنانه طبی اصل ایرانی از دغدغه های انسان ها است زیرا کالا های فیک و تقلبی در بازار نیز زیاد شده و این خرید کالای اصل را با مشکل مواجه کرده. دمپایی طبی زنانه از جمله انواع دمپایی است که بسیار سبک بوده و شاید شما هنگام راه رفتن با این کالا به هسچ عنوان وزن ان را حس نکنید.

دمپایی طبی زنانه

دمپایی زنانه طبی ساده و شیک مدل رویا

از بین دمپایی هایی که از رنگ بندی الوان برخودار می باشند و نه تنها می توان در خارج از منزل از آن استفاده کرد بلکه در مجالس می توان با لباس های خود ست کرد و به عنوان محصولی قشنگ طلقی نمود.

دمپایی زنانه طبی و شیک مدل رویا بوده که راحتی پای شما را با به پا کردن این محصول تضمین می کنیم. ارتفاع زیره دمپایی مدل رویا یک یا دو سانت بوده و قهوه ای رنگ می باشد.

دمپایی طبی زنانه

استقرار تولیدی های دمپایی طبی کجاست؟

ایا شما از این موضوع اگاه هستید که استقرار تولیدی های دمپایی طبی کجاست؟

دمپایی  طبی زنانه به طور معمول در تهران، تبریز و قم تولید و به بازار عرضه می شود. در بین این شهر ها، شهر قم محصولاتی با تنوع زیاد تر به دست مشتریان می رساند. در واقع قم یکی از مراکز تولید و پخش دمپایی طبی در کشور میباشد که می تواند حرف اول را در کشور بزند.

دمپایی طبی زنانه

قیمت دمپایی طبی زنانه با چرم طبیعی

دمپایی ها از جنس های مختلف و زیادی ساخته می شود و این یکی از علت های اختلاف قیمت این محصولات کاربردی است اما در بین تمام جنس ها قیمت دمپایی طبی زنانه با چرم طبیعی از سایر جنس ها بیشتر بوده اما دمپایی هایی با چرم طبیعی دوام بالا تری دارند و دیر خراب می شوند. این متریال به خاطر زیبایی خیره کننده خود همچنین طرز تهیه آن با قیمتی بالاتر نسبت به بقیه دمپایی های طبی به بازار عرضه می شود.

دمپایی طبی زنانه

شرکت کفش رکاب

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

راه های ارتباطی با مشاوران تجاری شرکت:👇

خانم سلیمانی

🔷 شماره تماس: 09192402137

———–

خانم امیری

🔷 شماره تماس: 09192146048

———–

خانم کریمی

🔷 شماره تماس: 09194052176

———

خانم موسوی

🔷 شماره تماس: 09192075485

———

خانم احمدی

🔷 شماره تماس: 09192507146

👇👇👇

کانال ایتا: کلیک کنید

کانال روبیکا: کلیک کنید

مجموعه رکاب شما را به خرید بهترین محصولات دمپایی و صندل دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *